Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Asa cum ai citit si la pagina “Despre noi”, suntem pasionati de calatorii si ne place sa vanam cele mai ieftine vacante, dar in acelasi timp si in conditii bune. Nu iti vom propune niciodata un Hostel sau o camera intr-un hotel cu toaleta la comun.

Vrei sa pleci in vacanta visurilor tale, Tenerife. La o scurta cautare pe internet, cea mai ieftina vacanta pe care o gasesti pleaca de la 700 Euro de persoana, 7 nopti. Apelezi la noi si iti gasim vacanta in Tenerife la 300 Euro de persoana, 7 nopti. Salvezi 400 euro de persoana, nu mai pierzi timp sa cauti oferte pe internet si nu mai stai cu teama ca oferta de 700 euro era o inselatorie. Pentru ca la vacantele pe care ti le propunem nu trimiti bani in conturi straine, iti faci singur rezervarile, ai controlul banilor si vezi exact cat platesti.

Care sunt pasii?

Frecvent, pe site, vom publica oferte de vacanta gasite de noi, direct la companiile aeriene sau hoteluri, la cele mai mici preturi.

  1. Gasesti o vacanta care iti place si esti hotarat sa o rezervi;
  2. Apesi butonul “Vreau Vacanta” si completezi formularul care va trimite cererea ta catre noi;
  3. Imediat ce am primit solicitarea ta, iti confirmam disponibilitatea ofertei;
  4. Daca esti multumit de itinerar si vrei sa rezervi vacanta, te sunam si te ajutam pas cu pas pentru a finaliza rezervarea in siguranta. Chiar daca nu te pricepi sa faci rezervari, procesul este foarte simplu si, cu ajutorul nostru, te vei descurca foarte usor.
  5. Dupa ce ai terminat procesul de rezervare si ai primit pe adresa ta de mail toate confirmarile de la compania aeriana si hotel, platesti comisionul de consultanta.

In cazul in care nici o oferta de pe site nu te atrage si vrei sa pleci in alta destinatie, pasii sunt la fel de simpli:

  1. Ne spui unde vrei sa pleci, perioada si numarul de persoane.
  2. Incepem cautarile direct la companiile aeriene si hoteluri si iti trimitem primele rezultate ale cautarii noastre (Avion, Hotel, perioada, pret si ce include vacanta ta).
  3. Daca esti multumit de itinerar si vrei sa rezervi vacanta, te sunam si te ajutam pas cu pas pentru a finaliza rezervarea in siguranta. Chiar daca nu te pricepi sa faci rezervari, procesul este foarte simplu si, cu ajutorul nostru, te vei descurca foarte usor.
  4. Dupa ce ai terminat procesul de rezervare si ai primit pe adresa ta de mail toate confirmarile de la compania aeriana si hotel, platesti comisionul de consultanta.

Nu uita! Flexibilitatea este foarte importanta in gasirea vacantei perfecte. Cu cat esti mai flexibil, cu atat vei gasi vacanta potrivita pentru bugetul tau.

Bilete de avion

Daca esti interesat doar de bilete de avion catre orice destinatie din lume, trimite un e-mail cu detaliile calatoriei tale (perioada in care vrei sa calatoresti, numarul de persoane, bagaj de mana sau bagaj de cala).

In cel mai scurt timp iti trimitem rezultatele cautarilor noastre si alegi varianta cea mai potrivita pentru nevoile tale.

Ce reprezinta comisionul de consultanta?

Comisionul de consultanta reprezinta tariful pe care il percepem pentru instructiunile de rezervare a ofertelor pe care le gasim si asistenta pe care ti-o oferim pe intregul proces al rezervarii. Daca esti interesat de o oferta de pe site sau vrei sa iti cautam o vacanta personalizata si esti hotarat sa o rezervi, vei primi instructiunile si toti pasii necesari pentru a rezerva aceasta oferta si te ajutam, pas cu pas, pana la finalizarea intregului proces de rezervare. Dupa ce ai toate rezervarile platite si confirmate pe adresa ta de mail, platesti si comisionul de consultanta aferent vacantei alese (City Break, Sejur, Vacanta Exotica, Circuit Europa)

Cum platesc comisionul de consultanta?

Modalitatile de plata sunt foarte simple.

  • Plata prin Paypal – Pentru cei care sunt familiarizati cu aceasta forma de plata,  este cea mai sigura, rapida si simpla modalitate de plata.
  • Plata prin transfer bancar – In cazul in care ai internet banking activat, este foarte simplu. In cazul in care nu lucrezi cu internet banking, plata trebuie efectuata de la o banca la care ai deschis un cont.
  • Plata Cash dupa efectuarea rezervarilor, pe care le facem impreuna.

Termeni si Conditii – IMPORTANT DE STIUT!

  • Site-ul www.triphunter.ro nu este o agentie de turism.
  • Toate rezervarile necesare le vei face chiar tu, cu un card de credit, sub atenta supraveghere a noastra si primind asistenta permanent, pana la finalizarea rezervarii. In felul asta ai controlul banilor, vezi exact cat platesti si nu trimiti bani in conturi straine.
  • ATENTIE: COMISIONUL SE VA PLATI DUPA EFECTUAREA REZERVARILOR! Te ajutam pas cu pas sa faci rezervarile in siguranta, direct la companiile aeriene si hoteluri, fara taxe ascunse! Dupa ce ai toate confirmarile pe adresa ta de e-mail, platesti si acest comision de consultanta.
  • Comisionul nu este rambursabil. De aceea, platesti acest comision doar dupa ce:
    a) Iti confirmam valabilitatea ofertei
    b) Ai toate rezervarile facute si confirmate pe adresa ta de e-mail
  • Garantam valabilitatea ofertei pe care v-am gasit-o doar daca incepeti rezervarea imediat ce ati primit instructiunile si pasii ce trebuie urmati pentru a rezerva vacanta aleasa.
  • Amanarea procesului de rezervare pentru urmatoarele ore sau zile este strict decizia voastra, existand riscul ca pretul vacantei sa nu mai fie acelasi.
  • Site-ul www.triphunter.ro nu vinde bilete de avion, pachete de vacanta sau cazare la hoteluri. Rezervarile ofertelor publicate pe www.triphunter.ro sunt facute de voi, direct pe site-urile companiilor aeriene sau hoteluri, in conformitate cu termenii si conditiile lor.
  • Nu raspundem pentru intarzierile sau anularile biletelor de avion. Acest aspect se va discuta direct cu compania aeriana unde s-au facut rezervarile. Este decizia voastra daca vreti sa va asumati anumite riscuri in legatura cu conexiunile dintre doua zboruri cu companii aeriene diferite. Aceste riscuri va vor fi prezentate inainte de efectuarea rezervarilor.
  • Din momentul finalizarii rezervarilor, nu raspundem pentru schimbari de planuri sau renuntarea anumitor persoane la vacanta. Fiecare bilet de avion este supus unor termeni si conditii si beneficiaza de diferite politici de anulare sau schimbare a zborului, fapt care se va discuta direct cu compania aeriana unde ati facut rezervarea.

Fiecare turist este responsabil sa se intereseze de regimul de intrare pe teroritoriul tarii in care urmeaza sa calatoreasca, sa isi procure singur vizele necesare pentru fiecare tara, sa aibe pasaport valabil si corespunzator destinatiei de calatorie.


Politică de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal

Considerăm asigurarea dreptului la protecția datelor cu caracter personal ca un angajament fundamental TripHunter, prin urmare vom dedica toate resursele și eforturile necesare pentru a prelucra datele dumneavoastră în deplină concordanță cu Regulamentul (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind protecția datelor” sau “GDPR”), precum și cu orice altă legislație aplicabilă pe teritoriul Romaniei. Întrucât unul dintre principiile esențiale ale acestui cadrul legal îl reprezintă transparența, am pregătit aceast document prin care dorim să vă informăm despre modul în care colectăm, utilizăm, transferăm și protejăm datele dvs cu caracter personal atunci când interacționați cu noi în legătură cu serviciile noastre, inclusiv prin site-ul nostru web.

Ne rezervăm dreptul de a actualiza și modifica periodic această Politică de Confidențialitate, pentru a reflecta orice modificări ale modului în care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal sau orice modificări ale cerințelor legale. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe website-ul nostru versiunea modificată a Politicii de Confidențialitate, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestei Politici de Confidentialitate.

Cine suntem și cum ne puteți contacta

TripHunter este denumirea comercială al Spot Print SRL, persoană juridică de naționalitate română, având sediul social în București, str. Elie Carafoli, sector 1 (în continuare “TripHunter” sau “noi“). În sensul legislației cu privire la protecția datelor, suntem operator atunci când prelucrăm datele dvs cu caracter personal.

Întrucât suntem întotdeauna deschiși să aflăm opiniile dumneavoastră, precum și să vă furnizăm orice informații suplimentare de care ați putea avea nevoie cu privire la prelucrarea datelor dvs, vă încurajăm să contactați la adresa de e-mail contact@triphunter.ro.

Ce categorii de date cu caracter personal prelucrăm

În general, colectăm datele dvs. cu caracter personal direct de la dumneavoastră, astfel încât aveți controlul asupra tipului de informație pe care ne-o oferiți. Primim informatii de la dvs când ne transmiteti un mesaj pe siteul nostru si ne furnizati: adresa de e-mail, numele, numarul de telefon si destinatia dorita. Daca ulterior beneficiati de serviciile noastre, pentru facturare vom mai avea nevoie de nume si prenume, adresa, serie si numar buletin.

Nu colectăm și nu prelucrăm în alt mod date sensibile, incluse de Regulamentul general privind protecția datelor în categorii speciale de date cu caracter personal. De asemenea, nu dorim să colectăm sau să prelucrăm date ale minorilor care nu au împlinit varsta de 16 ani.

Care sunt scopurile și temeiurile prelucrării

Vom utiliza datele dvs. cu caracter personal în scopul preluarii solicitarii dvs. si pentru prestarea serviciului cerut de dvs. De asemenea, anumite prelucrări subsumate acestor scopuri sunt impuse de legislația aplicabilă, inclusiv legislația fiscală și contabilă, mai exact in vederea facturarii serviciilor oferite.

Cât timp păstrăm datele dvs. cu caracter personal

Ca regulă generală, vom stoca datele dvs. cu caracter personal cât timp aveți un contract cu TripHunter. Puteți să ne solicitați oricând ștergerea anumitor informații și vom da curs acestor solicitări, sub rezerva păstrării anumitor informații, ca de exemplu Facturile fiscale pe o perioada de 10 ani ulterior incheierii relatiei contractuale cu dvs. conform Anexei nr. 1 articolul A punctul 38 din Ordinul 2635/2015 privind documentele financiar contabile.

Cui transmitem datele dvs. cu caracter personal

După caz, putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal ale dvs. serviciului de contabilitate al firmei.

În cazul în care ne revine o obligație legală sau dacă este necesar pentru a ne apăra un interes legitim, putem de asemenea divulga anumite date cu caracter personal unor autorități publice.(ex. ANAF).

Ne asigurăm că accesul la datele dvs. de către terții persoane juridice de drept privat se realizeaza în conformitate cu prevederile legale privind protecția datelor si confidențialitatea informațiilor, în baza unor contracte încheiate cu aceștia.

În ce țări transferăm datele dvs. cu caracter personal

În prezent, stocăm și prelucrăm datele dvs. cu caracter personal pe teritoriul României.

Cum protejăm securitatea datelor dvs. cu caracter personal

TripHunter a implementat măsurile tehnice și organizatorice pentru a proteja datele cu caracter personal împotriva distrugerii accidentale sau neautorizate, a pierderii accidentale, a modificărilor sau accesului neautorizat. Aceste măsuri sunt dezvoltate ținând seama de rezultatele analizei de risc a prelucrarilor efectuate. Trebuie luate în  considerare  tehnici  cum  ar  fi  minimizarea  datelor,  limitarea perioadei de  stocăre a  informației, contracte  de  confidențialitate, integritate fizică a  suporturilor  de  date și logarea conform  drepturilor  de  acces  în  funcție  de  rolul  avut  în  prelucrarea  datelor  cu  caracter personal.

În ciuda măsurilor luate pentru a proteja datele dvs. cu caracter personal, vă atragem atenţia că transmiterea informaţiilor prin Internet, în general, sau prin intermediul altor reţele publice, nu este complet sigură, existând riscul ca datele să fie văzute şi utilizate de către terţe părţi neautorizate. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilități ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru.

Ce drepturi aveți

Regulamentul general privind protecția datelor vă recunoaște o serie drepturi în legătură cu datele dvs. cu caracter personal. Puteți solicita accesul la datele dvs., corectarea oricăror greșeli din fișierele noastre și/sau vă puteți opune la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. De asemenea, vă puteți exercita dreptul de a vă plânge autorității de supraveghere competente sau de a vă adresa justiției. După caz, puteți beneficia și de dreptul de a solicita ștergerea datelor dvs. cu caracter personal, dreptul la restricționarea prelucrării datelor dvs. și dreptul la portabilitatea datelor.

Mai multe informații despre fiecare dintre aceste drepturi pot fi obținute prin consultarea tabelului prezentat mai jos.

Pentru a vă putea exercita drepturile, ne puteți contacta folosind detaliile de contact expuse mai sus. Vă rugăm să rețineți următoarele aspecte dacă doriți să vă exercitați aceste drepturi:

Identitate. Luăm în serios confidențialitatea tuturor înregistrărilor care conțin date cu caracter personal. Din acest motiv, va rugam sa ne transmiteti cererile dvs. cu privire la astfel de înregistrări folosind adresa de e-mail aferenta contului TripH. In caz contrar, ne rezervăm dreptul de a vă verifica identitatea prin solicitarea de informatii suplimentare care au ca scop confirmarea identitatii dvs.

Onorarii. Nu vom solicita o taxă pentru a vă exercita vreun drept în ceea ce privește datele dvs. cu caracter personal, cu excepția cazului în care solicitarea dvs. de acces la informații este nefondată, respectiv repetitivă sau excesivă, caz în care vom percepe o sumă rezonabilă în asemenea circumstanțe.  Vă vom informa despre orice onorarii aplicate înainte de a vă soluționa cererea.

Durata de răspuns. Ne propunem să răspundem la orice solicitări valide în termen de maximum o lună, cu excepția cazului în care acest lucru este deosebit de complicat sau dacă ați făcut mai multe solicitări, caz în care urmează să răspundem în termen de maximum doua luni. Vă vom anunța dacă vom avea nevoie de mai mult de o lună. S-ar putea să vă întrebăm dacă puteți să ne spuneți exact ce doriți să primiți sau ce anume vă îngrijorează. Acest lucru ne va ajuta să acționăm mai repede si sa scurtam timpul de raspuns la solicitarea dvs.

Drepturile terțelor părți. Nu trebuie să respectăm o cerere în cazul în care ar afecta în mod negativ drepturile și libertățile altor persoane vizate.

Drepturi vizateDescriere
AccesulPuteți să ne cereți:

·         -să confirmăm dacă vă prelucrăm datele cu caracter personal;

·         -să vă punem la dispoziție o copie a acestor date;

·         -să vă oferim alte informații despre datele dvs. cu caracter personal, cum ar fi datele pe care le avem, la ce le folosim, cui i le divulgăm, dacă le transferăm în străinătate și cum le protejăm, cât timp le păstrăm, ce drepturi aveți, cum puteți face o plângere, de unde am obținut datele dvs., în măsura în care informațiile nu v-au fost deja furnizate prin această informare.

RectificareaNe puteți cere să rectificăm sau să completăm datele dvs cu caracter personal inexacte sau incomplete.

Este posibil să încercăm să verificăm exactitatea datelor înainte de rectificarea acestora.

Ștergerea datelorNe puteți cere să vă ștergem datele cu caracter personal, dar numai în cazul în care:

·         – acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate; sau

·         – v-ați retras consimțământul (în cazul în care prelucrarea datelor se baza pe consimțământ); sau

·         -dați curs unui drept legal de a vă opune; sau

·         – acestea au fost prelucrate ilegal; sau

·         – ne revine o obligație legală în acest sens.

Nu avem obligația de a ne conforma solicitării dvs. de ștergere a datelor dvs. cu caracter personal în cazul în care prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal este necesară:

·         – pentru respectarea unei obligații legale; sau

·         – pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.

Există anumite alte circumstanțe în care nu suntem obligați să respectăm solicitarea dvs. de ștergere a datelor, deși acestea două sunt cele mai probabile circumstanțe în care v-am putea refuza această solicitare

Restricționarea prelucrării datelorNe puteți cere să restricționăm prelucrarea datelor cu caracter personal, dar numai în cazul în care:

·         – acuratețea lor este contestată (a se vedea secțiunea de rectificare), pentru a ne permite să verificăm acuratețea acestora; sau

·         – prelucrarea este ilegală, dar nu doriți ca datele să fie șterse; sau

·         – acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate, dar dvs aveți nevoie de ele pentru a constata, a exercita sau a apăra un drept în instanță; sau

·         – v-ați exercitat dreptul de a vă opune, iar verificarea dacă drepturile noastre prevalează este în desfășurare.

Putem continua să folosim datele dvs. cu caracter personal în urma unei solicitări de restricționare, în cazul în care:

·         – avem consimțământul dvs.; sau

·         – pentru a constata, exercita sau asigura apărarea unui drept în instanță; sau

·         – pentru a proteja drepturile TripHunter sau ale altei persoane fizice sau juridice.

Portabilitatea datelorNe puteți cere să vă furnizăm datele cu caracter personal într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat, sau puteți solicita ca acesta să fie „portat” direct către un alt operator de date, dar în fiecare caz numai dacă:

·         – prelucrarea se bazează pe consimțământul dvs. sau pe încheierea sau executarea unui contract cu dvs; și

·         – prelucrarea se face prin mijloace automate.

OpozițiaVă puteți opune în orice moment, din motive legate de situația particulară în care vă aflați, prelucrării datelor dvs. cu caracter personal în temeiul interesului nostru legitim, în cazul în care considerați că drepturile și libertățile dvs. fundamentale prevalează față de acest interes.
Luarea de decizii automatePuteți cere să nu faceți obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, dar numai atunci când decizia respectivă:

·         – produce efecte juridice cu privire la dvs.; sau

·         – vă afectează în alt mod similar și într-o măsură semnificativă.

Acest drept nu se aplică în cazul în care decizia la care s-a ajuns în urma luării automate a deciziilor:

·         – ne este necesară pentru a încheia sau a derula un contract cu dvs.;

·         – este autorizată prin lege și există garanții adecvate pentru drepturile și libertățile dvs.; sau

·         se bazează pe consimțământul dvs. explicit.

PlângeriAveți dreptul să depuneți o plângere la autoritatea de supraveghere cu privire la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. În România, datele de contact ale autorității de supraveghere pentru protecția datelor sunt următoarele:

Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal

B-dul G-ral. Gheorghe Magheru nr. 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, Romania

Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212;

E-mail:anspdcp@dataprotection.ro

Fără a vă afecta dreptul dvs de a contacta în orice moment autoritatea de supraveghere, vă rugăm să ne contactați în prealabil, și vă promitem că vom depune toate eforturile necesare pentru a rezolva orice problemă pe cale amiabilă.   

  • Reamintim faptul ca ne puteti contacta in orice moment prin transmiterea solicitarii dvs prin oricare dintre urmatoarele modalitati:

– prin e-mail la adresa: contact@triphunter.ro sau

– prin poștă sau curier la adresa: str. Elie Carafoli, sector 1, Bucuresti.